الثلاثاء، 18 يناير 2011

انت مين ؟



انت مين ؟
انت انا ؟
ولا انت مين ؟
انا الفراق موت جوايا كل شيء
موت الحلم البريء
خلاني تايه وسط بحر من غير شط اوطريق
وبقيت زي الغريق

انت مين ؟
انت نفسك اللي عارفك
انطق وقول حرك شفايفك
قولي لأنكر اني عارفك
انت مين؟
انت انا ؟
والا انت مين؟

عايش معايا وجوه نفسي ونفسي ليك
قلب واحد ليا وليك
انت انا وانا اقرب ماليك
طريقنا واحد ايدي في ايدك
دمعه عنيه شايفها فرحه ماليه عنيك
انت مين؟

انت تايه ولا ضايع
احنا مختلفين الطبايع
انت مين؟

انت اللي قلبك كان احن من الحنين
انت اللي كنت بتبكي لما تشوف في يوم انسان حزين
انت اللي حزنك جوه منك انسان سجين

انت مين؟
انت انا؟
ولا انا انت ؟
ولا انت مين؟؟

شكلي شكلك وصوتي صوتك
انطق وقول بلاش سكوتك
انت مين؟

لا انت انا
ولا عايز اشوفك
خبي وشك من كسوفك
لا عايز اعرفك ولا اعرف ظروفك
احنا مش شخصيه واحده
احنا اكيد شخصيتين

 قبل ماتنزل ستارك
قبل ماتمشي وتفارق
عايز اسئل وتجاوبني


انت مين؟